Shooty McSpaceFace
Kwade bazen en minions hebben je ruimtebasis overgenomen! Pak je spullen en schiet de vijanden neer die elke zone zijn binnengedrongen in deze side-scrolling shooter en platformgame. Aan het einde van elke zone staat een eindbaas (omdat het een videogame is) die het uiterste van je zal vergen om te verslaan! Gebruik alles wat je tot je beschikking hebt: je hoofdwapen, schilden, een speciale aanval en meer! Kun jij als eenzame strijder dit ruimtestation redden van de totale ondergang?