Shootvaders The Beginning
Je missie: schiet uit deze melkweg en vind een exotische nieuwe planeet en nieuwe mogelijkheden voor de hele mensheid. We hebben meldingen ontvangen dat vijandige krachten vanuit alle hoeken van het universum samen komen. Het buitenaardse tuig zal er alles aan doen om je te vernietigen! Verhaal: Je missiebriefing, Kapitein Dorin Fischer, is om de toekomst van de mensheid te redden door een plek voor ons om te leven te vinden. Je training heeft je voorbereid om in een gevechtstrance te gaan terwijl je eindeloze vijandige aliens neermaait, maar om te slagen heb je expertgevechtsreflexen en vliegvaardigheden nodig. Vijanden zullen in golven komen. Blijf zo lang mogelijk in leven om schroot te verzamelen en je schip te upgraden. Maar je vijanden worden ook sterker, elke golf worden ze sterker. De enige weg naar de beloofde nieuwe wereld is door te reizen door ruimte-tijd: een doorgang tussen sterrenstelsels. Wees gewaarschuwd, het aanraken van een kristal in de poort kan ernstige gevolgen hebben. Veel succes, Kapitein!