Ship Graveyard Simulator 2 - Submarines DLC
Met Submarines DLC staat je een nieuwe uitdaging te wachten. Onderzeeërs, die veel nieuwe uitdagingen en mogelijkheden met zich meebrengen! Verken een nieuwe dimensie van gameplay Je kunt de kist niet meer in de vrachtwagen gooien zoals voorheen, maar je moet je een weg naar buiten banen vanuit de binnenkant van het schip - ontdoe je van de vloeren, muren en verbindingsstukken om de romp te openen en de lucht te zien. Onderzeeërs als doolhoven Door gaten in de romp kun je het schip van verschillende kanten betreden en nauwe doorgangen in de onderzeeërs brengen je naar verschillende plekken op deze onderwaterwrakken. Radioactieve materialen, nieuwe prestaties en scheepsinhoud Radioactieve materialen, nieuwe prestaties om vrij te spelen, unieke verzamelobjecten en unieke inhoud voor onderzeeërs. Maak je klaar om onderzeeërs te vernietigen!