SHINY
Robot Kramer 227, aan zijn lot overgelaten nadat de mensheid de gedoemde planeet Aurora had verlaten, moet zijn robotvrienden redden voordat Aurora crasht in de zon. Op zijn expeditie over de planeet moet Kramer om uitdagende obstakels overwinnen en energie vinden voor hemzelf en zijn vrienden. Kramer moet springen en platforms verkennen in elke hoek van de 20 levels om alle robots te vinden. Er is bijna geen energie meer op Aurora en met elke actie wordt Kramers macht minder. Hij moet accu’s verzamelen of generatoren gebruiken om laden en zijn collega-robots helpen te ontsnappen van schrijnende situaties. Power-ups verzamelen zoals zoals jetpacks en energiebollen helpt hem met deze cruciale reis. "Geniet van geweldloze platformactie. Verken 20 uitgebreide levels. Beheer energielevels – de levensbron van de robots!"