Bandai Namco Entertainment Inc.PlatformersActie en avontuur
Het Digital Artbook en de Soundtrack bevatten zowel conceptontwerpen en illustraties als de muziek van het spel waarvan je kunt genieten als je het spel niet speelt. *Als je deze content hebt gekocht, kun je deze bekijken in het titelscherm.