Serious Sam Collection
Kruip in de huid van de legendarische actieheld Sam 'Serious' Stone en beleef een van de meest explosieve schietgames aller tijden terwijl je de wereld redt van een genadeloze buitenaardse invasie. Bezoek de ruïnes van het oude Egypte en struin door de intense arena's van Zuid-Amerika, waar je strijdt tegen een bijna oneindige stroom vijanden met behulp van een extreem verwoestend arsenaal, waaronder geweren, zware lasers, raketwerpers, een enorm kanon en een iconische minigun. Het alleen spelen beu? Trek ten strijde tegen de horde van Mental met maximaal 16 spelers online of 4 spelers in lokale coöp en knal je een weg door de campagne of de op zichzelf staande overlevingsmodus. Tot slot kun je je krachten meten met die van andere spelers in klassieke multiplayer-speltypen zoals Deathmatch, Team Deathmatch en meer. De Serious Sam Collection bevat alle content van Serious Sam HD: The First Encounter, Serious Sam HD: The Second Encounter en Serious Sam 3: BFE, inclusief de uitbreidingen The Legend of the Beast en Jewel of the Nile.