Seizoensscheepslading Skull and Bones
"Ontvang exclusieve accessoires en 6000 goud plus 1800 extra goud. Accessoires zijn een huisdier- en een kapitein-emote. Met goud kun je in de winkel van het spel onder andere cosmetische voorwerpen voor je schip en kapitein kopen."