Seduce Me - The Complete Story
Nadat je het landgoed van je rijke grootvader hebt geërfd, staat je een ongelofelijke verrassing je wachten. Er liggen vijf gewonde maar zeer aantrekkelijke mannen op de vloer van de lobby. Uiteindelijk komen ze bij en vertellen ze dat ze zijn aangevallen door een groep gevaarlijke 'buitenbeentje' en dat ze zich hier wilden verstoppen. Maar zodra ze je huis betraden, vielen ze flauw. Je ontdekt dat ze incubi zijn: demonen. Je hebt medelijden met ze en laat ze een tijdje blijven in ruil voor hulp in het huis (het is immers een groot huis). Ze gaan meteen akkoord. Wat gebeurt er wanneer de incubi zich er thuis beginnen te voelen? Waarom zijn ze eigenlijk naar de wereld van de mens gekomen? Weet je wel zeker dat ze uiteindelijk weer moeten vertrekken? 'Seduce Me - The Complete Story' is een bundel met 'Seduce Me The Otome', 'Seduce Me 2: The Demon War', beide dating-sims, 13 mini-afleveringen, en beide Audio Otome-cd's en de basis van het achtergrondverhaal! Kenmerken * Visuele novelle en dating-simulatie * Date met 5 verleidelijke incubi * Prachtige bishounen anime / manga-vormgeving * Ingesproken * Originele muzieksoundtrack * 'Seduce Me - The Complete Story' is een bundel van 'Seduce Me The Otome', 'Seduce Me 2: The Demon War', 13 mini-afleveringen, en beide Audio Otome-cd's.