Secrets In Green
Als Moeder Natuur met je zou praten, zou je dan luisteren en misschien een kracht ontdekken die in jezelf groeit? Na een ongelukkige episode van geestesziekte wordt Alma naar een huisje op het platteland gestuurd waar ze rust vindt in de begroeide tuin. Terwijl ze de grote klimop over het hek bewondert, ontdekt ze echter een blad met een enkel woord - hallo. Haar vader en verzorger wuiven het weg als niets meer dan een hallucinatie, een symptoom van haar hysterie. Maar Alma staat voor de uitdaging om gehoord en gerespecteerd te worden in het door mannen gedomineerde Victoriaanse Engeland. Kun jij Alma helpen haar kracht te vinden en dit gevaarlijke mysterie op te lossen voordat het te laat is?