Seasons after Fall
Seasons After Fall is een 2D platform-puzzelspel waarmee je een duik neemt in een wereld geregeerd door magie en de natuur. Je bent een vos die op een gevaarlijke reis wordt gestuurd om de vier Wachters te ontmoeten waarbij je alleen geholpen wordt door je vermogen de seizoenen te veranderen en zo de prachtige 2D-wereld te manipuleren. Elk van de seizoenen heeft een drastische impact op de omgeving en het is aan jou om de wereld te veranderen en nieuwe paden te openen. De winter kan watervallen bevriezen en de regen van de lente kan het waterpeil verhogen, terwijl de zomer zorgt dat sommige planten groeien en uitbreiden. Ontdek een wereld die tot leven wordt gewekt door prachtige met de hand getekende graphics en originele muziek uitgevoerd door een strijkkwartet. Bezoek betoverende vergezichten en landschappen terwijl de muziek en de sfeer naadloos veranderen met de seizoenen. De wereld van Seasons After Fall staat bol van de geheimen; kun jij de waarheid ontdekken?