ScreamRide
Deze game heeft fantastische HD-graphics, honderden aanpasbare bouwonderdelen, op physics gebaseerde verwoesting, filmische botsingen, ontgrendelbare levels, klassementen in de game, wereldklassementen en meer. ScreamRide is grenzeloos vernieuwend. Verleg grenzen voor iedereen die van spanning houdt. Kies de rol die jou op het lijf is geschreven en speel elk level op verschillende manieren uit. Scream Seekers kunnen bewijzen hoe goed ze kunnen sturen, Engineers kunnen lastige bouwpuzzels oplossen en Demolition Experts kunnen de grootst mogelijke schade aanrichten. Jij kiest je eigen pad!