Schateiland
Ga in deze nieuwe verhaallijn op zoek naar de legendarische schat van kapitein Steelbeard. Ga met Patty, de dochter van kapitein Steelbeard, op een queeste die nieuwe omgevingen biedt, waar je allerlei puzzels moet oplossen, je schatten kunt roven en je geheimen moet uitzoeken. Voor wie de moed heeft deze queeste te ondernemen, ligt een volledig nieuw exclusief legendarisch item in het verschiet.