SCARLET NEXUS Pre-Order Bundle
De Pre-order Bundle bestaat uit een reeks aanvullende in-game-content. De content bestaat uit: - Extra hulpstukset "Shoulder Baki (11)" - Special Battle Attire Set -Sound- - Extra hulpstuk "Face Vision Seal" - Extra hulpstuk "Dream Catcher" *Voorwerpen zijn beschikbaar via de in-game-shop na het downloaden van de content. *Je moet de nieuwste update downloaden om de content te kunnen gebruiken.