Samurai Jack: Battle Through Time
Samurai Jack: Battle Through Time, met de stemmen van de originele stemacteurs, is een actieplatformgame die zich uitstrekt over tijd en ruime, waar je acties tot een nieuwe legende zullen leiden! Een nog niet verteld verhaal dat aansluit bij de meeslepende finale van de serie Werk samen met trouwe bondgenoten uit de serie om het op te nemen tegen bekende vijanden. Verken werelden uit de bekroonde serie Bezoek klassieke werelden en beleef momenten uit je favoriete afleveringen. Reis naar een duistere toekomst om de mensheid te bevrijden. Duik in het verleden om duivelse monsters te bestrijden. Ontdek tijdens je reis door ruimte en tijd wat je lotsbestemming is. Creëer je eigen legende Er zijn meer dan een dozijn verschillende wapens om te gebruiken in de strijd. Word sterker door meer te trainen en nieuwe vaardigheden te ontgrendelen om je speelstijl te ondersteunen.