Sacrifice For Sale
Ervaar interactie op een nieuwe en meeslepende manier. Reageer direct op wat de personages te zeggen hebben! Ga om met je eigen gijzeling, onderhandel voor meer dan alleen je vrijheid. Leer de mensen kennen die je gevangen houden, ontmantel de sekte, manipuleer hen — alles om niet geofferd te worden. Leer de waarde van stilte! Je spreekt geen woord tenzij je er bewust voor kiest. Het hele spel kan worden gespeeld als een stille protagonist. Laat anderen praten zonder te onderbreken, geef betekenisvolle blikken en verlies jezelf in innerlijke dialogen om nieuwe opties te ontdekken. Of geef toe aan apathie, accepteer je lot en laat je vrijwillig offeren! Kenmerken: - Een kort maar meeslepend verhaal - Speel als een gewone verkoper die gewoon wil overleven - Voer aan waarom de sekteleden je niet zouden moeten offeren - 30 minuten voor de meeste speelsessies - Meer dan 30.000 woorden! - Meer dan 500 keuzes! Er is een keuze op elke hoek! - Meer dan 15 unieke eindes!