Rustler
Grand Theft Horse - Win het koninkrijk of vernietig het Klassieke GTA-actie met een middeleeuws sausje. De prijs van het Grote Toernooi is de hand van de prinses. Werk je op van lokale struikrover tot kampioen. Of niet. Guy (dat ben jij) en zijn vriend (voor het gemak Buddy genaamd) gaan voor de prijs met heilige handgranaten, gepimpte paarden, en hun eigen persoonlijk minstrelen in hun voetsporen. Het is waanzin en chaos met een echte komische inslag. Belangrijkste kenmerken Grand Theft Horse: Totale vernieling in een middeleeuwse wereld geïnspireerd door de klassieke GTA-actie. Gebruik zwaarden, speren, drollen - alles om de klus te klaren! Draag de kroon: Als arme boer, moet je creatief zijn om te winnen in het Grote Toernooi. Ga vreemde Vorm vreemde bondgenootschappen, bedrieg je vijanden, en graaf dinosaurusskeletten op (want, waarom niet?). Een middeleeuwse zandbak: Hoe je te werk gaat, bepaal je zelf. Spendeer je tijd door queesten uit te voeren, maak er een puinzooi van, en maak een lolletje ten koste van anderen! Veel ongein: Schiet koeien de lucht in, sleep je buren door de modder, gooi wat heilige handgranaten, of teken mooie plaatjes in de wei met een ploeg. Muzikale ondersteuning: huur een muzikale metgezel in om de nummers te spelen die je leuk vindt en voeg een krachtige soundtrack toe aan je avonturen.