RP Booster-pack (3x)
De RP Booster is een item voor Resident Evil Resistance waarmee je sneller Result Points krijgt. Dit pack bevat 3 RP Boosters. Je kunt er een gebruiken voor een Snelle Match-game om het aantal behaalde RP te verdubbelen. Let op: Je kunt maximaal 9999 RP Boosters hebben, je kunt daarna geen Boosters meer toevoegen. * De mogelijkheid om RP Boosters te kopen is in sommige landen niet beschikbaar vanwege regionale beperkingen.