Roombo: First Blood
Hack smart-home gadgets zoals lampen, deuren en andere apparaten om vallen op te zetten, of gebruik geimproviseerde wapens van objecten in het huis. Verstop je onder meubilair, plan je route en ram tegen je vijanden aan om ze omver te duwen met zoveel kracht dat ze gaan vliegen, om ze op te knabbelen wanner ze neer zijn. Zorg ervoor dat je niet te veel bloed op het tapijt laat, want je moet ervoor zorgen dat het huis schoon is voor het gezin thuis is. Alleen jij kan kerstmis redden en laten zien aan de inbrekers dat gerechtigheid zuigt. Dit is een kort experimenteel spel met 6 moeilijkheids scenarios in 1 level, met een concept art gallerij om vrij te spelen.