Rooftop Renegade
ROOFTOP RENEGADE is een dynamisch platformspel waarin alles draait om snelheid en souplesse. Zorg ervoor dat je niet wordt gepakt door gebruik te maken van futuristische wolkenkrabbers die krachtige vaardigheden kanaliseren vanuit je hoverblades. Boost door de levels terwijl je voortdurend wordt gebombardeerd, ontwijk gevaar en neem beslissingen in een fractie van een seconde die het verschil betekenen tussen een nieuw persoonlijk record of totale uitschakeling. SNELLE EN SOEPELE GAMEPLAY Stuur precies en gebruik soepele fysica om je ritme te vinden. Knal met hoge snelheid door de levels terwijl je vaardigheden combineert en in een fractie van een seconde beslissingen neemt over het pad dat je moet volgen. Zorg ervoor dat je niet wordt gepakt door het sinistere Globacorp en ontwijk gevaar en valstrikken, zoals vuur van vijandelijke schutters. IEDEREEN RENT, IEDEREEN SCHIET Ga alleen de uitdaging aan of pak een paar controllers om je vrienden het leven zuur te maken in de chaotische offline multiplayer. Speel om de beurt in asymmetrische rondes (maximaal 3v1) om je beste tijd neer te zetten als hardloper terwijl je rivalen je hinderen, en neem daarna de controle over een schutter om je record te verdedigen. COMBINEER Creëer nieuwe uitdagingen met de seed-generatormodus. Voer een sleutelwoord in om dynamisch een level te genereren uit combinaties van verschillende werelden, indelingen, gevaren en vijanden. Kies je perfecte uitrusting en stort je op een nieuwe sessie om te domineren.