Romancelvania
'TOT OVER JE TANDEN VERLIEFD' OF 'MAAKT LIEFDE BLIND'? Neem een hap van Romancelvania, een donkere mash-up van het comicgenre die side-scrolling actie en romantiek met een knipoog in één absurd en onvergetelijk avontuur combineert. Speel als een hopeloos verliefde, zwartgallige Drac die na een eeuw liefdesverdriet meedoet aan een realitydatingshow voor monsters, gepresenteerd door de Magere Hein! Verken het gevaarlijke platteland van Transsylvanië en ga op zoek naar de meest gewilde monsters terwijl je tal van bizarre slechteriken afmaakt. Raakt Drac 'tot over hun tanden verliefd' of is het meer een geval van 'liefde maakt blind'? WORD VERLIEFD OP EEN MONSTER Ontdek de 'menselijke' kant van alle 12 volledig ingesproken monsters terwijl je relaties aangaat, vrienden maakt of deze bovennatuurlijke kandidaten juist uitschakelt! Til je relaties naar een hoger niveau om zelf sterker te worden, meer vaardigheden te krijgen en meer. ZIE HOE JE SHOWMANCE ZICH ONTVOUWT Het is geen realityshow zonder wat drama! Of je het nu goedmaakt of uitmaakt, wij oordelen niet! Dankzij een uitgebreid verhaal vol dialogen en verhaallijnen en de mogelijkheid om je lichaamstype en stem te kiezen is dit echt JOUW verhaal waarin jij bepaalt. VERKEN... TRANSSYLVANIË? Ontdek de weelderige Smashmounds en de achterstraatjes van Booty Bay, en alles ertussenin. Verken een onvoorspelbaar, verbonden wereld vol monsters om te rekruteren, verborgen plekjes voor dates en buitenissige slechteriken en baasgevechten. GEEF TOE AAN JE (BLOED)LUST Als ooit roemrijke Drac, zonder hun oude krachten, is het aan jou om je van je bloeddorstigste kant te laten zien. Versla schurken met iconische wapens, elementalen, vleermuizen en zelfs Medusa's 'headouken!' tijdens je triomfantelijke plundertocht in deze side-scrolling platformer.