RoadCraft – Year 1 Pass
Verrijk je RoadCraft-avontuur met de Year 1 Pass, die je toegang geeft tot de eerste twee grote uitbreidingen, met nieuwe voertuigen, missies en kaarten om te ontdekken. Ook krijg je direct toegang tot de exclusieve Invictus Type A, een krachtig en uniek verkenningsvoertuig. Bespaar op de content voor dit spel met de Year 1 Pass. Content kan worden gedownload via de winkel of in-game bij uitgave. De Year 1 Pass bevat: - De Rebuild-uitbreiding, met daarin het Timberworks-pakket en 2 kaarten vol nieuwe contracten, activiteiten en bedrijfsvoertuigen. - De Reclaim-uitbreiding met twee nieuwe grootschalige kaarten, een nieuwe soort sloopgameplay en een nog diepere sandbox-aanpak bij hersteloperaties. - De Invictus Type A, een krachtig en uniek verkenningsvoertuig, beschikbaar sinds de uitgave van het spel. - Het Crawler-pakket is een nieuw voertuigthemapakket met drie voertuigen voor industriële, grondstof- en offroadmissies.