Riptor
Ultratech maakt de nieuwste aanwinst bekend voor het alsmaar groeiende assortiment militaire producten: De Riptor-eenheid voor het infiltreren en verstoren van het slagveld! Plasmaklauwen, interne vlammengeneratoren en cybernetische staartspieren worden gecombineerd met de eigenschappen van een natuurlijk roofdier. Wacht niet af en bestel jouw exemplaar VANDAAG NOG! Het personage Riptor is beschikbaar in seizoen 2 Combo Breaker en seizoen 2 Ultra Edition.