Koop RimWorld Kronieken Bundel en ontvang: - De game RimWorld Console Edition - RimWorld Console Edition - Royalty DLC - RimWorld Console Edition - Ideology DLC BEGIN MET DRIE SCHIPBREUKELINGEN IN EEN AFGELEGEN WERELD - Ontdek elke keer dat je speelt een nieuwe gegenereerde wereld. - Zorg voor het humeur, de behoeften, wonden, ziekten en verslavingen van de kolonisten. - Bouw in het bos, de woestijn, de jungle, de toendra en op nog veel meer plekken. - Kijk hoe de kolonisten relaties ontwikkelen en eindigen. - Vecht tegen piraten, gestoorde dieren en oude moordmachines. - Tem en train grappige huisdieren, productieve boerderijdieren en dodelijke beesten. - Vorm karavanen om quests te voltooien, te handelen, te vechten of je hele kolonie te migreren. - Graaf door sneeuw, weersta stormen en blus branden. - Leer de game snel met behulp van een intelligente AI-leraar die niet storend werkt. RIMWORLD IS EEN VERHAALGENERATOR Het is ontworpen om tragische, gestoorde en triomfantelijke verhalen te schrijven over gevangen piraten, wanhopige kolonisten, verhongering en overleving. Het werkt door middel van de 'willekeurige' gebeurtenissen waar je in de wereld mee te maken krijgt. Elke storm, bende plunderende piraten en reizende handelaar is een kaart die de AI-verhalenverteller aan je verhaal toevoegt. Er zijn meerdere verhalenvertellers waaruit je kunt kiezen: Randy Random doet knotsgekke dingen, Cassandra Classic verhoogt de spanning en Phoebe Chillax doet het rustig aan. BOUW, VERDEDIG EN VERKEN De game genereert een hele planeet, van de polen tot de evenaar. Jij kiest of je jouw crashcapsule in een ijskoude toendra in het noorden, een verschroeide vlakke woestijn, een vochtig bos of een dampende jungle aan de evenaar laat landen. De verschillende gebieden hebben elk hun eigen dieren, planten, ziekten, temperaturen, regenval, mineraalbronnen en terrein. De uitdagingen om in een verstikkende jungle te overleven, verschillen sterk van die in een verschroeid woestijngebied of een bevroren toendra waar planten maar twee maanden per jaar groeien. EINDELOZE INTERACTIE TUSSEN KOLONISTEN Je kolonisten zijn geen professionals, maar overlevenden van een passagiersschip dat in een baan om de aarde is vernietigd. Je kunt een edelman, een accountant of een huisvrouw krijgen. Verzamel meer kolonisten door ze tijdens gevechten gevangen te nemen en ze aan jouw zijde te krijgen. Zo blijft jouw kolonie een bonte bende. RimWorld Console Edition - Royalty DLC is een volledige gameplay-uitbreiding voor RimWorld Console Edition. Je kunt deze gameplay-DLC ook kopen nadat de game volledig is uitgebracht. RimWorld Console Edition - Ideology DLC is een volledige gameplay-uitbreiding voor RimWorld Console Edition. Je kunt deze gameplay-DLC ook kopen nadat de game volledig is uitgebracht.