Riddled with Crime
Om deze content te spelen moet je personage level 30 hebben bereikt met een minimum Combat Rating van 197. De Joker en Riddler hebben elkaar de oorlog verklaard in een strijd vol grappen, grollen en raadsels. Niemand in Gotham is veilig en niemand wordt gespaard! Slechteriken en helden moeten een kant kiezen en de oproep van Talia al Ghul beantwoorden, die gedreven wordt door eigen motieven. Het lot van Gotham hangt aan een zijden draad wanneer er een nieuwe schaduw over de stad sluimert, klaar om aan te vallen! Riddled with Crime bevat nieuwe dagelijkse missies in een door bendeoorlog verwoeste Amusement Mile, een Duo voor 2 spelers, een Alert voor 4 spelers en een nieuwe Player Raid voor 8 spelers in Normal en Elite-versies! Win nieuwe functies, ontdek nieuwe collecties en vecht voor nieuwe hoogwaardige uitrustingen geïnspireerd op de Riddler! Riddled with Crime is gratis voor leden.