Revolutionary Spirit Pack
Laat met het Revolutionary Spirit Pack je toewijding aan de zaak zien! Jaag in Campaign het KVL de stuipen op het lijf met de Red Skull motorskin en de Golden Pistol-skin en geef in de Resistance Mode je coöp-personage een voorsprong met het Marksman Rifle, de Sniper Scope en de Remote Explosives.