Revhead
Dit is geen racespel. Dit is alles eromheen. Bouw auto's. Sloop ze. Repareer ze. Begrijp waarom ze stukgaan. Australië, 1997. Geen internet. Alleen sloperijen, kranten en een garage. Begin met een wrak en bouw het om tot een monster met 3000+ pk. Elk onderdeel telt. Rokende motor, kokend water, opgeblazen blokken. Remmen die het laten afweten. Meer tijd in de garage dan op het circuit. Je gaat fouten maken! Je gaat leren! Je wordt sneller! Voor mensen die graag sleutelen, proberen en uitzoeken hoe het werkt. Wil je alleen rijden en winnen — dan is dit jouw game niet. Maar wie het eenmaal voelt… kan niet meer stoppen.