Resident Evil 0
Resident Evil 0 onthult de waarheid achter het incident in het landhuis, waar de hele verhaallijn van de Resident Evil-serie uit voortkomt. Deze geremasterde versie neemt het verhaal en de gameplay van het origineel en voegt daar verbluffende HD-graphics, 5.1-kanaals surroundgeluid, optionele gemoderniseerde besturing en breedbeeldcompatibiliteit aan toe. Ontdek de vreselijke geheimen die wachten in de bron van het kwaad.