Red Pippy
Red Pippy is een charmante 2D pixel art platformer die de reis volgt van een klein rood vogeltje op weg naar zijn grootste droom: leren vliegen! Met elk level leert Pippy nieuwe vaardigheden terwijl hij door levendige en gevaarlijke omgevingen navigeert, over platforms springt en obstakels overwint die hem dichter bij zijn ultieme doel brengen. Zal hij bewijzen dat hij klaar is om de lucht te veroveren? Maak je klaar voor een reis vol schattigheid, avontuur en doorzettingsvermogen in Red Pippy! Kenmerken: * Nieuwe vaardigheden worden ontgrendeld naarmate de reis van het vogeltje vordert. * Klassieke pixel art platformer-stijl. * 8-bit chiptune soundtrack. * Spannende uitdagingen en creatieve vijanden die vaardigheid en precisie vereisen om te overwinnen. * 60 levels.