Red Dead Redemption (PC)
Deze game is niet toegankelijk voor Xbox-kinderaccounts. Voor Xbox ben je een kind als je nog geen 13 jaar bent, tenzij de plaatselijke wetgeving anders voorschrijft. Dit product omvat de digitale versie van Red Dead Redemption en Undead Nightmare voor de pc. Met de complete soloverhalen van beide games en bonuscontent van de Game of the Year Edition. Red Dead Redemption bevat geen multiplayercontent. Beleef het verhaal van de voormalige outlaw John Marston, die op zoek gaat naar de resterende leden van de beruchte Van der Linde-bende in het pc-debuut van de alom bejubelde voorganger van Red Dead Redemption 2. Red Dead Redemption en de klassieke zombiehorror van de uitbreiding Undead Nightmare kunnen nu in verbluffend detail worden beleefd op de pc in één geweldige bundel. Red Dead Redemption bevat nieuwe features die de game tot leven brengen op de pc, zoals HDR-belichting, resoluties van 4K op maximaal 144 Hz op ondersteunde hardware, ondersteuning voor de beeldverhoudingen Ultrawide (21:9) en Super Ultrawide (32:9) en het zelf instellen van de draw distance en de schaduwkwaliteit.