Red Bow
Red Bow is een top-down, griezelige adventure game, diespelers de rol laat spelen van Roh, eenjong meisje, dat in een bizarre nachtmerrie vast komt te zitten gevuld metenge monsters! Roh bevindtzich gevangen in een vreemde donkere nachtmerrie wereld. Help haar te achterhalen welkerol zij speelt, door griezelige omgevingen te verkennen. Lospuzzelsop en vindverborgen geheimen op jouw avontuur. De voordelen die je vindt bepalen welkom einde je zult krijgen! Kenmerken: * Bepaalhet lot van mensen in de wereldvan de leegte * Verken jouw omgeving om puzzelsop te lossen * Ontmoet griezelige, spookachtige monsters * Meerdere einde Dezegame toont dood- en zelfmoordscènes, en is niet aanbevolenvoor een jonger publiek, of voor degenen die gevoelig zijn voor het onderwerp.