Rayland
Buig het pad van de lichtstraal in lastige isometrische puzzels! De inwoners van Rayland gebruiken energie van de Domus om te overleven en om deze energie te transporteren gebruiken ze een Reflectus. Hiermee reflecteren ze de stralen naar een andere Domus. Het is jouw missie om de inwoners van Rayland te helpen de energie van de Domus te transporteren door de verschillende landen in het pad. Hiervoor moet je de Reflectus op de juiste plek zetten en hem draaien zodat de energiestralen de goede Domus bereiken. Rayland bevat verschillende breinbrekers over het reflecteren van een lichtstraal van het ene punt naar een andere rond een isometrisch speelveld. De zender en ontvanger zijn stationair. Het is jouw taak om de spiegelende reflectorpanelen te positioneren en de lichtstraal in de goede richting te laten schijnen. De gameplay is simpel, maar het doel van de game is ontzettend uitdagend. Heb jij het in je om alle levels uit te spelen?