Ravieta & Luna Dual Pack
Het ultieme geheime operatiepakket is er! Haal Ravieta en Luna samen! Ontgrendel beide speciale vormen om direct speciale vaardigheden te ontgrendelen! Dit pakket bevat: - Personage - Ravieta (P4) - Personage - Luna (P4) - 700 punten - Ravieta Groeibox-tickets x50 - Luna Groeibox-tickets x50 - Ravieta FS Zwart Pakket x10 - Luna FS Zwart Pakket x10 *Indien gekocht, kan het pakket niet worden geretourneerd, aangezien het wegwerp-/eenmalig te gebruiken in-game items bevat die niet kunnen worden teruggehaald. *Na aankoop wordt het pakket naar je berichtenbox verzonden. *Als je Luna al bezit, wordt Luna ingewisseld voor een bepaald aantal punten.