Ravieta Legendary Pack
Kosmische prinses Ravieta is vanuit de Melkweg gearriveerd op zoek naar haar prins! Ontgrendel een speciale vaardigheid met haar getransformeerde vorm, Luna. Dit pakket bevat: - Personage - Ravieta (P4) - 300 punten - Ravieta Haar nr. 3 - Ravieta Thema nr. 3 - Ravieta Naamplaatje - Ravieta Groeibox Tickets x40 - Ravieta FS Zwart Pakket x5 *Indien gekocht, kan het pakket niet worden geretourneerd, aangezien het wegwerp-/eenmalig te gebruiken in-game items bevat die niet kunnen worden teruggehaald. *Na aankoop wordt het pakket naar je berichtenbox verzonden. *Als je Ravieta al bezit, wordt Ravieta ingewisseld voor een bepaald aantal punten.