Raptor Evolution: Vectoraptor DLC
Verander je raptor in een futuristische predator met de Vectoraptor-skin, een met neon beklede beest aangedreven door pure energie en precisie. Voorzie je reis van een krachtige boost met waardevolle grondstoffen die je evolutie voeden en je een voorsprong geven op elke vijand die jouw pad durft te kruisen. Met deze DLC ontgrendel je: - Vectoraptor-skin - 300 vlees - 20 mutageen - 450 edelstenen Ontketen je volledige potentieel en herover je plaats aan de top van de voedselketen.