Raptor Evolution: Infermadon DLC
Zet de wereld in lichterlaaie met de Infermadon-skin – een woeste raptor geboren uit vuur. Voorzie je reis van waardevolle grondstoffen die je evolutie versterken en je de kracht geven om zelfs de felste vijanden te overwinnen. Met deze DLC ontgrendel je: - Infermadon-skin - 200 vlees - 30 mutageen - 400 edelstenen Ontketen je volledige potentieel en herover je plek aan de top van de voedselketen.