Random Heroes: Gold Edition
De Aarde wordt binnengevallen door angstaanjagende buitenaardse wezens! Het is aan jou en een stel willekeurige helden om iedereen te redden en de invasie te stoppen! Schiet en spring uw weg door meer dan 108 niveaus om de buitenaardse dreiging te stoppen en vrede te brengen op de planeet. Zal je kunnen overleven? Verzamel koud, hard geld om jouw arsenaal op te waarderen en die indringers te leren wie de baas is. Ontgrendel nieuwe helden om als te spelen, elk met hun eigen unieke statistieken. Eigenschappen: * Daag je weg door 9 hoofdstukken, elk met 12 niveaus! * Verzamel munten van vijanden om jouw wapen op te waarderen! * Koop verschillende vuurwapens voor een extra klap! * Ontgrendel en speel als 28 verschillende helden met unieke vaardigheden!