Racing the Gods - Beyond Horizons
De meest epische race aller tijden staat op het punt te beginnen. Jij bent geselecteerd als een van de coureurs die de aarde vertegenwoordigt. Het is een race op leven en dood, want alleen de snelsten zullen overleven. Heb jij wat ervoor nodig is? Het ultieme racetoernooi buiten tijd en ruimte wacht! De goden van ons sterrenstelsel hebben de poorten van hun leefgebieden geopend. Ze nodigen één coureur van elke planeet uit om zijn racevaardigheden te tonen in een grenzeloze wereld die opvalt door schoonheid, extreme contrasten en adembenemende constructies. Maar er staat veel op het spel: de verliezende planeten zullen worden geëlimineerd. Race in een levendige en voortdurend evoluerende wereld die onze verbeelding te boven gaat Het toernooi bevat 27 tracks door een wereld die onze verbeelding te boven gaat. Het is anders dan alles wat je ooit hebt gezien en wordt alleen bewoond door titanen - gigantische wezens die waardig zijn geacht om binnen het rijk van de goden te blijven. Racen is nog nooit zo episch geweest!