Pyramid Quest Junior
Pyramid Quest Jr. is een verkennings- en schattenjachtspel geïnspireerd op klassieke platformgames. Het doel is om de drie onderdelen van een artefact te vinden en de poort naar het volgende level te openen, terwijl je diamanten en munten verzamelt. Het spel is voornamelijk ontworpen voor kinderen en biedt een eenvoudigere gameplay en een leukere spelervaring met makkelijkere tegenstanders en minder vertakkende levels. Vallen, obstakels en vijanden uit de oude tijd maken de zoektocht erg gevaarlijk en uitdagend. 3D-graphics in een mooie grafische stijl, geweldige 2.5D-levels en beproefde gameplay zorgen voor uren speelplezier.