Stap de casinovloer op, waar grote inzetten tot grote prijzen kunnen leiden. In Pure Hold’em, dat zich afspeelt op 6 verschillende tafels die steeds meer speltechniek en vastberadenheid vereisen, voel je alle spanning van het casino vanuit je luie stoel. Begin aan de Jokers-tafel op de begane grond van het levendige casino en werk jezelf omhoog naar de gerespecteerde Aces- en Masters-tafels in het VIP-penthouse. Koop jezelf in met verdiende credits, speel je blinde inzet of ga all-in: wat er ook maar nodig is om de pot te pakken en het spel te winnen. Als het geluk aan jouw kant staat, kun je grote prijzen winnen en maak je kans om naar een tafel van een hoger niveau te gaan. Hoe hoger je komt, hoe meer er op het spel staat en hoe groter de pot. Ga je all-in?