Pure Chess Bataljon-schaakset
Pure Chess introduceert een verfijnde, eenvoudige en moderne set op het schaakbord. Uitgevoerd in een bronzen en roestmetalen materiaal en een eenvoudige plastic zwart-wit set is de Bataljonset een geweldige aanwinst op je Pure Chess-verzameling.