Pummel Party
Pummel Party is een online partyspel voor 4 tot 8 spelers en een lokale multiplayer-game. Pummel vrienden of AI met behulp van een breed scala aan absurde items in de bordmodus en strijd om vriendschappen te vernietigen in de vermakelijke verzameling minigames. ONLINE EN LOKALE MULTIPLAYER Speel hoe jij wilt. Met Pummel Party kunnen 1 tot 8 spelers online tegen elkaar strijden of met 4 spelers lokaal op hetzelfde scherm. Of het nu online of persoonlijk is, het is allemaal dezelfde vriendschap die het plezier verpest. BORDMODUS Er kan hier maar één winnaar zijn, en jij weet dat jij dat moet zijn! Vecht je door gevaarlijk terrein om een arsenaal aan wapens en items te verwerven en gebruik ze hoe dan ook om ervoor te zorgen dat je als overwinnaar over je vrienden regeert. ITEMS Het is allemaal oorlog! Gebruik een reeks absurde wapens en voorwerpen om je een weg naar de overwinning te banen. Van de simpele 'Punching Glove' tot de belachelijke 'Remote Controlled Eggplant', de items in Pummel Party zullen tot veel grappige en woede-opwekkende momenten leiden. Het is nog nooit zo eenvoudig en bevredigend geweest om de aspiraties van je vrienden om te winnen te verpletteren! MINIGAMES Van eenvoudig nostalgisch plezier tot uniek en evolutionair Pummel Party bevat een breed scala aan spannende minigames. Sla je vrienden de afgrond in in 'Snowy Spin', graaf driedimensionaal in 'Sandy Search' om als eerste de schat te vinden en zorg ervoor dat je de bom niet vasthoudt als deze afgaat in 'Explosive Exchange'. MINIGAME-MODUS Wil je gewoon meedoen aan de actie? Pummel Party bevat een minigame-modus, zodat je direct naar de games kunt gaan! BOTS Heb je al je vriendschappen vernietigd of moet je gewoon je rooster invullen? Pummel Party bevat volledige botintegratie, wat betekent dat je Pummel Party nog steeds met een willekeurig aantal echte spelers kunt spelen of oefenen.