PULMO
PULMO is de ideologische voortzetting van ALVEOLE en het tweede deel van een trilogie over de menselijke reis. Ons project onderzoekt menselijk gedrag in een samenleving waar iedereen zijn eigen betekenis zal vinden. Je doel is om de omgeving om je heen te veranderen om het gedrag van mensen te beïnvloeden door ruimtelijke puzzels op te lossen. De menigte in het game volgt zijn eigen regels, helpt soms, hindert soms, maar reageert altijd op jouw acties. Neem de controle over het lot van een eenzame wandelaar, die de stille menigten uitdaagt in een reeks mysterieuze beproevingen. Hier is geen haast, geen overwinning of nederlaag – alleen een stille dialoog tussen jou en het spel. Volg deze korte maar betekenisvolle reis en absorbeer elk moment als de laatste zonnestraal. Kenmerken: - Unieke kunststijl die 3D-graphics combineert met minimalistische handgetekende stijl. - Hoogwaardige muziek en geluidsbegeleiding voor volledige onderdompeling in wat er gebeurt. - Ongelijke puzzels met verschillende complexiteit. - Cutscenes en levels met een diepgaand verhaal. - Elke cutscene is tot in de puntjes uitgewerkt. «Hoe groot de menigte om je heen ook mag zijn, op het laatste moment zul je alleen zijn. Hoe rijk je ook mag zijn, uiteindelijk zul je een bedelaar zijn. Hoe verblindend je geluk ook mag lijken, zijn vleugels zullen tot stof vergaan. Hoeveel vreugde je ook zaait op je pad, de oogst zal bitter zijn.»