PUBG - BATTLEGROUNDS Plus
Profiteer van de exclusieve voordelen van BATTLEGROUNDS Plus! Gebruikers met Plus-status worden in competitieve wedstrijden alleen gematcht met andere Plus-gebruikers en krijgen toegang tot aanpasbare privéwedstrijden en XP-boosts, beperkt verkrijgbare Plus-outfititems en meer! Bevat: - Voordelen Plus-functie - Plus Transition Commemorative Hat - Plus Transition Commemorative Bandana - Plus Conversion Commemorative Gloves - Survivor-basis - Bonus 1300 G-coin *Je kunt dit item één keer per account kopen. *Bonus G-coin is beschikbaar gedurende 5 jaar na ontvangst.