Psalm 5:9-13
Stap in Psalm 5:9-13, een first-person psychologische horrorgame met VHS-effect en een gespannen, beklemmende sfeer. Op het eerste gezicht lijkt de plek normaal, maar hoe verder je gaat, hoe meer hij zijn ware aard onthult. Verken de locatie, zoek naar anomalieën en blijf bewegen terwijl angstaanjagende dingen je onderweg opwachten. Psalm 5:9-13 is een korte walking simulator-ervaring die draait om spanning, verontrustende details, realistische beelden, hoogwaardige audio en een compacte horrorreis die in ongeveer 30 minuten kan worden voltooid.