Project Motor Racing: Year 1 Bundle
Haal de Year 1 Bundle voor Project Motor Racing in huis en maak je ultieme racebelevenis compleet. Je ontvangt een exemplaar van Project Motor Racing met alle klassen, circuits en content uit de Year 1 Season Pass, plus alle aanvullende content. Bestuur 5 vlammen spuwende iconen uit een wild, losgeslagen tijdperk van snelheid, lawaai en excessen uit het Dag 1 Group 5 Revival Pack. Voeg daarna nog eens 3 contentpacks toe, plus het Jaar 1-uitbreidingspack en maak je ultieme autoracebelevenis compleet.