Pro Gymnast Simulator + Clumsy Rush
Realistische bediening Geniet van het controleren van elke belangrijke beweging van uw atleet. Doe je best om gymnastiek uit de echte wereld na te bootsen of je eigen speelstijl te vinden. Deze game geeft je onbeperkte expressieve vrijheid. Niveau-editor Het plezier stopt nooit. Je kunt altijd je vaardigheden oppoetsen of nieuwe kaarten maken in de level-editor. Gemaakt door een echte professionele gymnast De maker van dit spel heeft het grootste deel van zijn leven besteed aan het beoefenen van acrobatiek en gymnastiek. Alle fijne kneepjes van dit spel zijn gebaseerd op zijn echte levenservaring. Belangrijkste kenmerken Volledige lichaamsbediening -Onbeperkte combo-bewegingen -Uitdagende gameplay Gemaakt door een ervaren Gymnast ____________________________________________________ Race door willekeurig gegenereerde tracks, pak de kroon van je vrienden en kijk hoe iedereen de geheime kunst van het lopen leert in dit leuke gezelschapsspel. De titel bevat een lokale modus voor 2 tot 4 spelers, twee besturingssystemen, 23 gameplay-modificatiekaarten, 27 hero skins en 47 unieke tracksegmenten. GRIJP DE KROON EN REN Geen vermoeiende ingewikkelde tutorials meer, geen half uur uitleg van gameplay-nuances - vertel je vriend "pak de kroon en ren" en je bent klaar om te spelen. Met eenvoudige regels kun je direct beginnen met racen. JIJ BENT DE BEHEERDER Gebruik je liever eenvoudigere besturing om de race dynamischer te maken? Of misschien groot worden en beide benen afzonderlijk gebruiken voor meer gelach? Of... alle spelers in ijsblokjes veranderen of een nepkroon erin gooien? Wil je spelen als Sumo of Kerstman? Kies een besturing, een van de 23 race-aanpassingen en, belangrijker nog, de gekste skin voor je kampioen! ELKE TRACK IS UNIEK Strategisch gepositioneerde schaapskuddes, gedraaide wervelingen of kleine windmolens met tornado-kracht - dit zijn slechts enkele van de vele gekke obstakels die een puinhoop zullen maken in je races. Elke track wordt willekeurig gegenereerd uit een pool van 47 unieke segmenten. EN IEDEREEN KAN SPELEN Vriendelijke graphics en eenvoudige regels maken van Clumsy Rush een titel waar iedereen plezier mee kan hebben. Wil je achtervolgen met je vrienden die geen spelers zijn? Spelen met kinderen? Of misschien gewoon ontspannen? Wacht niet - pak een gamepad en ren weg!