Begin aan een reis vol anomalieën en herhalingen in “Prison Loop,” een meeslepend puzzelspel. Gevangen in een mysterieuze tijdlus binnen een zwaar beveiligde gevangenis, is je doel om anomalieën in de omgeving te observeren en te reageren als iets je aandacht trekt. Test je observatievaardigheden, kritisch denken en het vermogen om de tijd in je voordeel te manipuleren. Verken een zorgvuldig ontworpen gevangenis vol verborgen geheimen, sfeervolle details en angstaanjagende visuele effecten. Probeer te overleven in deze plaats vol anomalieën. Ontwar de mysteries van “Prison Loop” en ontsnap aan de eindeloze cyclus. Zal je de cyclus doorbreken, of blijf je voor altijd gevangen?