Prison Architect - Free For Life
Het is tijd voor een paar verbeteringen, bewaker! Profiteer van nieuwe updates, fixes en aanvullende content om de kwaliteit van je gevangenis en de prestaties van je bewakers te optimaliseren. Dit is de Free for Life-update en hij is... gratis! Dit krijg je met deze gratis update: Logboek gevangene en verbeterd schema Wees altijd op de hoogte van wat er gaande is in je gevangenis met het nieuwe 'logboek gevangene'. Controleer de activiteiten van de gevangenen, ontdek misdragingen voor ze plaatsvinden en hou bij wie er wordt vrijgelaten, hervormd of opnieuw de fout in gaat. We hebben ook het schema van de game verbeterd door nieuwe opties en instellingen toe te voegen. Opslaan en opnieuw gebruiken Als je een nieuwe gevangenis, een nieuw beleid of een Quick Build creëert, kun je ze opslaan in je Voorkeuren. Bespaar daarmee tijd de volgende keer dat je opnieuw wilt beginnen met het opzetten van je gevangenis! Ouderenzorg Gevangenen zijn nu onderverdeeld in Jong, Senior en Bejaard. Nadat ze geruime tijd hebben doorgebracht in je gevangenis, veranderen ze zowel in visueel als functioneel opzicht. Ze ontwikkelen ook andere behoeften dan jongere gevangenen. Nieuwe bewakersrangen Ingehuurde bewakers arriveren nu zonder rang bij je gevangenis. Ze moeten hard werken om gepromoveerd te worden tot Agent en Gespecialiseerde agent. Hun toewijding werpt wel zijn vruchten af, want elke nieuwe rang levert extra voordelen op. Verbeterde middelen voor bouwen en plannen Het planningmenu wordt geüpdatet met veel nieuwe opties voor omheiningen en muren. Bovendien verschijnen er nu bij de cursor de horizontale en verticale afmetingen van de ruimte als je muren 'tekent' en bouwopties gebruikt. Ook zie je de geplande kosten voor de huidige getekende selectie.