Prison Architect - Cleared for Transfer
Attentie, bewakers! Jullie gevangenen mogen overgeplaatst worden! Cleared for Transfer introduceert meer ruimtes, privileges en items, waarmee je goed gedrag kunt belonen en hervorming kunt stimuleren. Belangrijkste kenmerken Gevangenen overplaatsen: Gevangenen kunnen nu worden overgeplaatst naar andere sectoren (of vleugels) van je gevangenis. De vereisten voor overplaatsing naar een sector met minder beveiliging mag jij helemaal zelf bepalen. Speciale privileges: Je kunt privileges toewijzen per beveiligingsniveau om je gevangenen een motivatie te geven voor overplaatsing. Gevangenen in gebieden die zwaar beveiligd worden, kunnen de privileges zien die gelden in sectoren met minder zware beveiliging. Ruimtebeoordeling: Je kunt nu ook andere ruimtes beoordelen, zoals binnenplaatsen, klaslokalen, zitkamers en de nieuwe sportzaal. Goodies: Meer dan twintig nieuwe items, waaronder tafelvoetbal, een rek met halters, schildermaterialen en snackmachines. Hiermee kun je je gevangenis opwaarderen of degraderen. Sectoren met aangepaste beveiliging: Maak gebieden met sectoren die aangepaste beveiliging hebben voor gevangenen van verschillende beveiligingsniveaus. Nieuwe acties en verbeteringen: Per beveiligingssector kun je acties ondernemen als doorzoekingen, zoeken naar tunnels en lockdowns.