Prince Yi – Tiandi-heldenskin – FOR HONOR
De aanbieding van de heldenskin van prins Yi bevat: 1 Tiandi-heldenskin 7 dagen kampioensstatus 3 buitroverskisten Ondanks zijn reputatie als een vooraanstaande Wu Lin-krijger, heeft prins Yi dit label zijn hele leven lang afgewezen. Hij omschrijft zichzelf het liefst als een filosoof en een bewaarder van de Wu Lin-traditie, die al lang streeft naar eenheid in zijn land op basis van harmonie en welwillendheid. Yi heeft ook een aanzienlijke aanhang onder zijn volk, waaronder de laatst overgebleven vrijheidsstrijders van Chimera. Maar wanneer generaal Zhi dreigt hun natie te hervormen onder een verdraaide vrede, vecht de prins zo fel als een draak om zijn filosofie te behouden en zijn volk te beschermen. Ontgrendel Prince Yi nu en ontketen de innerlijke draak.